חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזרח טיבט ודרך המשי הסינית

משוליה המזרחיים של רמת טיבט למרחבים האינסופיים של דרך המשי. אוצרות תרבות, עמים אותנטיים, הרי שלג ונאות מדבר בלב המדבר, אקזוטיקה אותנטית מתפרצת.

משך הטיול: 18 ימים

החל מ:

תאריכי יציאה לטיולים הקרובים׃

 

ערך מוסף׃

  • הטיול היחיד המשלב את רמת טיבט ותושביה הטיבטיים, עם המיעוט המוסלמי בסין והעמים הטורקמנים של חבל שינג'יאנג על דרך המשי
  • פסטיבל טיבטי שאמאניסטי אדיר, משובץ טקסי טראנס ופעילות אינטנסיבית.
  • הזדמנות נדירה לחוות את קציר השעורה בטיבט ואת בציר הענבים בטורפאן, בשיא העונה החקלאית בתקופה היפה בשנה
  • המערות הבודהיסטיות בבינג לינג סה, דונחואנג וטורפאן
  • הטיול היחיד אותו מוציא בכיר המדריכים בארץ לדרך המשי, מנכ"ל שביל הדרקון יונתן גלובמן

תאריך יציאה

תאריך חזרה

שם המדריך

מחיר

הערות

לקבוצה החל מ-16 נוסעים

*המחיר הינו לקבוצה של 20-26 נוסעים

הקדמה
מהמרחבים העצומים, הפסגות המושלגות, בריכות הטורקיז של הרמה הטיבטית וכרי הדשא העצומים, דרך גבעות הלס וההרים הצבעוניים של צפון סין בואכה דרך המשי ועד לנופי המדבר הטובל בירוק נאות המדבר בשולי מדבר הגובי – טיול זה הוא השילוב האולטימטיבי והמסחרר של גיוון נופי מהסוג שרק "דרך המשי" יכולה להציע למטייל.
יושבי ההרים ברמה הטיבטית, הטיבטים והציאנג, יושבי רמת הלס המוסלמיים (חווי, סאלא, דונג שיאנג) ויושבי נאות המדבר האויגורים על "דרך המשי" מייצגים מגוון אתני שאין לו אח ורע. מנזרים בודהיסטיים, מסגדים, כנסיות – כל אלה מייצגים את הריבוד התרבותי האדיר של "דרך המשי". 
נכסי התרבות האדירים, המערות החצובות בסלע, עשרות אלפי מטרים רבועים של ציורי קיר ופסלים, שתחילתם לפני 1,500 שנה, ושנשתמרו עד היום בלב הנוף העוצמתי והמגוון ביותר בעולם. כל זה – על רקע פסטיבל טיבטי קמאי שאמאניסטי, מכושף ומסתורי.
טיול זה הוא תולדה של עשרות שנות ניסיון של "שביל הדרקון" ויונתן גלובמן, אחד מהחוקרים הבולטים של דרך המשי במדינת ישראל. טיול החוזר למפה שלוש שנים אחרי שהופסק על ידי עולם שנעצר. ועכשיו אנחנו פותחים אותו מחדש.
כדי להבטיח את הצלחת הטיול, ונאמנים לדרכנו להציע רק את הטוב ביותר, טיול זה שודרג בכל רמה אפשרית כדי לאפשר למטייל הישראלי ליהנות מכל העושר האדיר הזה ברמת הטיול הגבוהה ביותר האפשרית. הוא מתבצע בשיא העונה היפה ביותר, משלב פסטיבל אדיר, עם טיסות בינלאומיות מורכבות ויקרות. אנחנו תקווה שמחירי הטיסות יעודכנו ויוזלו. כמובן שבמידה ויחול שינוי במחירי הטיסות, תשתקף עובדה זו במחיר הטיול.
הטיול מוגבל ל-24 מקומות בלבד. היו הראשונים להבטיח מקום על טיול מיוחד במינו זה!

ספרו לי עוד