חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סין של המצגות – טבע, תרבות והיסטוריה לאוהבי לכת – 10.5.24

טיול ההמשך האולטימטיבי לסין. אגמים כחולים בלב מדבר הגובי, צוקי הסרט אווטאר, מערות בודהיסטיות עתיקות, כפרים אותנטיים ואתרים חבויים ולא ידועים.

משך הטיול: 15 ימים

מחיר: החל מ-5,495 דולר

תאריכי יציאה לטיולים הקרובים׃ 10-24 מאי 2024

ערך מוסף׃

  • הטיול היחיד המכיל את כל שמורות הטבע ואתרי התרבות הידועים של סין, שאינם מופיעים על מפות התיירים 
  • תנאים מעולים לאורך כל הדרך
  • עיירות עתיקות, מערות בודהיסטיות מהמאה ה-5, מדבריות עם אגמים ואתרי הנוף של אווטאר והר 10,000 הבודהות

תאריך יציאה

תאריך חזרה

שם המדריך

מחיר

הערות

10 מאי 2024

24 מאי 2024

דר גילי חסקין

החל מ-5,495 דולר

לקבוצה של החל מ-24 נוסעים

*המחיר הינו לקבוצה של 24-28 נוסעים. תוספת המחיר לקבוצה קטנה של 20-23 נוסעים יעמוד על 190 דולר לאדם.

הקדמה

לפני כמה שנים התחילו לטפטף לתיבת הדואר האלקטרוני שלנו, כמו לרבים מכם, מצגות שהביאו לידיעת הציבור אתרים נסתרים בסין הגדולה. עם השנים פנו אלינו פעמים רבות נוסעים וותיקים של "שביל הדרקון" בדרישה לארגן עבורם טיול שיכיל לפחות חלק מהמראות המיוחדים והמרהיבים שהתגלו מבעד לדפי מצגות אלה. יעדים אלו, הם המרכיבים את החלק הגדול של "טיול המצגות" שהכנתו ארכה כמה שנים טובות, ומוצג לכם כאן לראשונה. ואולם יש בטיול זה יותר מאשר אסופת אתרים שהובאו לידיעתנו במצגות ססגוניות ומרשימות.

מעטות המדינות היכולות להתחרות בסין, בעוצמת הגיוון של הנופים, במפגש האנושי וברוחב היריעה של אוצרות התרבות שבה. בשל כך, בעולם החדש המפרק את מסגרת "טיולי המדינות" ומחליף אותם בטיולים נושאיים וטיולי עומק, סין היא מוקד לטיולי המשך רבים ומגוונים. טיול "המצגות" הוא טיול ההמשך האולטימטיבי לטיול בסין הקלאסית, והאתרים המופיעים בו אינם דומים כלל לאלו בהם ביקרנו במסגרת הטיול שלנו בסין הקלאסית. 

לצד בניית מסלול ייחודי, שמנו דגש מיוחד גם על תנאי הטיול, בצד לילות בהם ניאלץ ללון בתנאים הטובים בנמצא, שלעתים יהיו באכסניה פשוטה בלב המדבר, לא התפשרנו על התנאים הטובים ביותר בערים ובפארקים בהם נשהה. יובהר כי טיול זה שם דגש על פעילות מרובה בשעות היום, לרבות הליכות שחלקן בתנאי שטח, ולכן, נאמנים לאידאולוגיה שלנו של "קשה ביום – רך בלילה", בחרנו בתנאי הלינה והאוכל הטובים ביותר בנמצא. 

אנו מקווים שתמצאו את הטיול מרתק במהלכו כפי שמצאנו אותו בבנייתו. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה שתעלה בנוגע למסלול הטיול ותנאיו.

ספרו לי עוד