חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איחוד האמירויות

הטיול באמירויות הוא מיוחד, ומגוון מאוד. זהו טיול ייחודי הפותח הזדמנות להיכרות מעמיקה עם מגוון הרבדים של המדינה. נראה נוף אורבני לצד מדבריות נידחות, חופים מרהיבים ועוד.

תאריכי יציאה לטיולים הקרובים׃

 

ערך מוסף׃

  • ביקור ייחודי בעיר מאסדר, העיר הירוקה והאקולוגית ביותר בעולם
  • הפלגה בשקיעה על יאכטה פרטית עם ארוחת ערב מיוחדת
  • עליה למגדל בורג' חאליפה בשעת השקיעה למראה היפה ביותר של דובאי
  • ארוחת צהרים מיוחדת עם תושבי המקום במפגש מרתק ומרגש
  • ספארי דיונות בדובאי
  • ביקורים בשווקים ובחנויות העצומים של דובאי ואבו דאבי

תאריך יציאה

תאריך חזרה

שם המדריך

מחיר

הערות

המחיר הוא לקבוצה של 24 נוסעים ומעלה

הקדמה

איחוד האמירויות הערביות היא פדרציה של 7 נסיכויות בחצי האי ערב שאוחדו למדינה אחת בשנת 1971. הגדולות והמפורסמות שבהן הן דובאי ואבו דאבי. כיום נהנות שבע האמירויות משפע ועושר בלתי ניתפס. מרבצי הנפט שהתגלו בשנות השישים הפכו את האמירויות לאחת מעשר המדינות העשירות בעולם. באיחוד האמירויות השכילו לנצל את הכספים האדירים שהתקבלו מניצול משאבי הטבע על מנת להפריח את השממה ארוכת השנים, לקדם את המדינה ולהפוך אותה למיוחדת ויוצאת דופן.
כל העושר והשגשוג צמחו תוך פחות מחמישים שנה. מחולות המדבר הערבי הטרשיות והמפרצים הקסומים והמבודדים של המפרץ הפרסי, בהן התפרנסו תושביהן המנומנמים של הנסיכויות בדוחק בעיקר מצאן, מקנה, חקלאות בסיסית, דיג ושליית פנינים. החיים השתנו לחלוטין והיום הם שם נרדף לשאפתנות אליהם נושא העולם עיניים משתאות. האדריכלות המפוארת, האיים המלאכותיים, מרכזי האמנות והמסחר, כל אלה מגלמים מודרניות וחדשנות לצד תרבות ומסורת ארוכת ימים.
הטיול באמירויות הוא מיוחד, ומגוון מאוד. זהו טיול ייחודי הפותח הזדמנות להיכרות מעמיקה עם מגוון הרבדים – בטיול בין דובאי, העיר הגדולה ואבו דאבי עיר הבירה, נראה נוף אורבני עתידני יוצא דופן לצד דיונות מדבריות נידחות, נווה דקלים, כפרי דייגים, חופים מרהיבים ועוד. נכיר את המבנים המרהיבים שבנו מיטב האדריכלים בעולם, נעמוד על המסרים שמייצגים מבנים אלו, על הכלכלה הפורחת בקניוני הענק ועל מרכזי האמנות והתרבות העצומים. נבקר בתרים שיספקו הצצה להיסטוריה החברתית של האמירויות טרום עידן הנפט ובנאות מדבר אקזוטיים, שם נעמוד על הגיאוגרפיה המדברית המיוחדת והקיום האנושי שבה.

ספרו לי עוד