חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דרום הודו עם פסטיבל האונאם

הכי מפתיע, הכי לא צפוי - הכי יפה. כל יופייה של דרום הודו בעונה היפה ביותר לצד ריכוז אדיר של פסטיבלים ואירועים המלווים את הטיול לאורכו ולרוחבו.

משך הטיול: 17 יום

מחיר: החל מ:

תאריכי יציאה לטיולים הקרובים׃

 

ערך מוסף׃

  • מתוזמן לתקופת השנה היפה ביותר, מיד אחרי העונה הגשומה, כשהכל ירוק ושופע
  •  פסטיבל האונאם – הגדול והחשוב בפסטיבלים של התקופה בדרום הודו
  •  פסטיבל הנמרים הייחודי, בו מתאפרים אנשים כנמרים ויוצאים לרחובות בריקוד
  •  פסטיבל אראמנולה, כולל מירוץ סירות הנחש המסעיר שלו
  •  פעילויות ייחודיות, מפגשים מרתקים, פינוקים וצ'ופרים כמו שרק שביל הדרקון יודעת לתת

תאריך יציאה

תאריך חזרה

שם המדריך

מחיר

הערות

הקדמה

דרום הודו – טרופית, ירוקה, טובלת ביערות עד, מטעי תבלינים המפיצים ארומה אקזוטית וחופי ים משגעים. דרום הודו היא ביתן של אוכלוסיות מגוונות ומרתקות, בה נפגוש ממקדשים הינדיים המושכים עשרות אלפי מאמינים ועולי רגל, למנזרים טיבטיים, בתי כנסת עתיקים וכנסיות כל אלה הם רק חלק מפסיפס אנושי מגוון ואקזוטי. נבקר במרכזי תרבות וריקוד שייפתחו במיוחד עבורנו, נצפה בטקסים שאמאניסטיים באחד הכפרים החבויים, נשתתף בפסטיבלים ססגוניים וצבעוניים.
החלק הראשון של הטיול יתמקד במדינת טאמיל נאדו (Tamil Nadu) הידועה בזכות הערים, המקדשים והמונומנטים המרשימים שבה. בין עריה המפורסמות נמצאות העיר טאנג'וור (Tanjore), המהווה מרכז חשוב של דת, אמנות, ואדריכלות, העיר ההיסטורית והעתיקה מהבליפוראם (Mahabalipuram) ועיר הבירה של טאמיל נאדו – מאדוראי (Madurai), מהגדולות במדינה ונחשבת כבירתה התרבותית. מדינה זו מציעה שפע של צבעים מרהיבים, דת תוססת ומורשת מפוארת של תרבות המיתולוגיה ההודית של טאמיל נאדו. נמשיך למדינת קראלה (Kerala), המדינה השופעת ביותר בהודו, בה שילוב של תרבויות ודתות שהשתמרו במשך מאות שנים. הגבעות המפרידות בין קראלה לטאמיל נאדו מכוסים ביערות שופעים, ובמטעים של צמחי תבלין המעלים ארומה של אקזוטיקה קסומה, טבע קסום של גבעות משתפלות בירוק זוהר ומסמא, ובעיקר אוכלוסייה חמה, ידידותית, פתוחה ומקבלת אורחים במסורת אירוח של מאות שנים. כל אלו מהווים מקלט אמיתי של רוח ורוגע שמשרה המדינה הזו.
כמיטב המסורת של טיולי "שביל הדרקון", גם בטיול זה לא נחסך מאמץ להפוך חווית טיול רגילה לחוויית חיים חד פעמית. במפגש הבלתי אמצעי עם המקומיים במקומות שכמעט ואינם רואים מפגש עם תיירים מערביים, באירועים וההפקות המיוחדות לטיולי "שביל הדרקון" ועוד. במקביל, כמקובל בטיולים שלנו, טיול זה משובץ במלונות מעולים ומיוחדים, התורמים אף הם לחוויה המיוחדת במינה שהיא דרום הודו.

ספרו לי עוד