חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדבריות האנדים – 23.3.25 עם ענת עינב

הטיול היפה בעולם, עכשיו במסלול מעודכן! מדבריות צבעוניים, גייזרים והרי געש, לגונות ומישורי מלח, עיירות אינדיאניות אקזוטיות, מוזיקה ואוכל משובח

משך הטיול: 16 יום

מחיר: יימסר בהמשך

תאריכי יציאה לטיולים הקרובים׃

23 מרץ – 7 אפריל 2025

ערך מוסף׃

  • טיול ייחודי לשביל הדרקון, פרי פיתוח של שנים ארוכות
  • אירוח בקהילה אינדיאנית באזור סאלטה, כולל ארוחת צהריים, מופע מקומי וטקסי פאצ'ה-מאמה
  • שילוב של כל אתרי הנוף מהיפים בעולם בארגנטינה, בוליביה ומדבר האטאקאמה
  • מפגש עם הקהילות האינדיאניות בארגנטינה ובבוליביה

תאריך יציאה

תאריך חזרה

שם המדריך

מחיר

הערות

23 מרץ 2025

7 אפריל 2025

ענת עינב

יימסר בהמשך

המחיר לקבוצה של 20 משתתפים ויותר

הקדמה

לגונות בשפעת צבעים, מנוקדות בלהקות בעלי חיים, הרי געש נישאים, שפסגותיהם עדויות כיפת שלג מבהיקה, החולשים על שדות לבה רותחת, מרבצי גייזרים מבעבעים, קניונים של אבן חול בכל צבע וצורה אפשריים, במחול מטורף של נופים בלתי נתפס ומישורי מלח אינסופיים במגוון צורות. כפרים ועיירות מיניאטוריות המנקדים את הטבע העצום במבנים עתיקים, הנראים כאילו נלקחו מאתר צילומים של מערבונים קלאסיים. מפגשים מרתקים עם אוכלוסיית האינדיאנים, שכיות חמדה תרבותיות – הקולאז' הסוריאליסטי של מדבריות האנדים הגבוהים הוא הפתח לספר האחרון בעולם ההולך ונרמס תחת גלגלי הקידמה והמודרניזציה.
על משולש הגבולות של ארגנטינה, צ'ילה ובוליביה נצא למסע שכולו קסם ועוצמה, אל המדבריות הגבוהים של הרי האנדים. נצפין אל צפון ארגנטינה, ארץ של שילוב תרבויות מיוחד במינו, בו משמשים בערבוביה האינקה, הכיבוש הספרדי וארגנטינה המודרנית, המשתלבות לאריג אקזוטי של עיירות וכפרים השזורים בנוף ההרים הצבעוניים. מעיירות הצפון התוססות, ממקורות המוסיקה הארגנטינאית והאוכל הארגנטינאי הקלאסי נצא לפגוש בקהילות האינדיאנים בכפריהם הקטנים. נחצה את הגבול לבוליביה, שם נצא לסיור במישורי המלח של הסלאר, מדבר המלח הגדול בעולם. נגלוש דרך לגונות באינסוף צבעים, להקות בעלי חיים ובעלי כנף אל מדבר האטקאמה בצ'ילה, שם נתאחד עם הטבע בקניונים אדירים, נופי ירח קסומים, שדות לבה ואתרי גייזרים הנראים כמו טיול בכוכב אחר.
טיול זה הוא הגשמת חלום שנרקם ותוכנן זה שנים ארוכות. וכעת, אחרי שנים של הכנה מדוקדקת, הוא מוכן לתפעול…. לצאת אל אוויר העולם. כל כך הרבה אנשים עמלו לדאוג להצלחתו, כל כך הרבה אנשים שחלקו איתנו את החלום הזה. אנחנו רוצים לקוות שאלו מכם שיבחרו בטיול זה ייהנו ממנו במהלכו כפי שנהנינו במהלך הכנתו.

ספרו לי עוד