חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טאיוואן בפסטיבל הפנסים

הזדמנות לתפוס את העם החם והמעניק ביותר באסיה ברגעים השמחים והיפים ביותר שלו. בשילוב עם עונת השנה היפה ביותר. החברים שלנו מחכים לבואכם, מחכים לגלות לכם את מכמניו של "היהלום של דרום אסיה"

משך הטיול: 11 יום

מחיר: החל מ:

תאריכי יציאה לטיולים הקרובים׃


ערך מוסף׃

  • נסיעה עוצרת נשימה בכלי רכב קטנים החוצה את רכס ההרים המרכזי
  • ביקור בכנסייה של אוהבי ישראל
  • אירוח בבית משפחה
  • ביקור בחווה חקלאית
  • ביקור ייחודי בבית ספר, מפגש עם המנהלים והתלמידים
  • מלונות יוקרה, ארוחות משובחות

תאריך יציאה

תאריך חזרה

שם המדריך

מחיר

הערות

הערה חשובה: טאיוואן היא ארץ הררית, וחלק לא מבוטל מהסיורים באזורי הטבע מתבצע ברגל. אמנם הטיול הוא לא טיול למיטיבי לכת, אבל אינו מיועד למתקשים בהליכה.

הקדמה
איליה פורמוזה, "האי היפה", כינו אותו הפורטוגזים. ואכן, טאיוואן היא אחד היעדים החבויים והיפים של דרום מזרח אסיה. דרכים הנתלות על צלעות ההרים מעל נופים דרמטיים עליהם מתנפצים גלי הים, מערות בזלת החוצבות הרים נישאים, אגמים קסומים בלב הנוף הירוק, חופי טורקיז והרים נישאים הם רק חלק מהמגוון המציעה טאיוואן למטייל.
התרבות הסינית המסורתית, שניצלה מימי האימה של "מהפכת התרבות" שחיסלה כמעט את התרבות של העם הסיני בארצו, פורחת במלוא עוזה בטאיוואן. מקדשים קונפוציאניים, דאואיסטיים ובודהיסטיים, כמו גם כנסיות לרוב, מנקדות את הערים והעיירות בפסיפס תרבותי שוקק וחיוני. חיבתם העזה של הטאיוואנים לתרבותם עומדת מאחורי המוזיאונים, התיאטראות ושכיות החמדה הארכיטקטוניות, ההופכות את טאיוואן לגן עדן למטייל התרבותי.
ראש השנה הסיני הוא האירוע הדתי המשמעותי ביותר בשנה הסינית, ובטאיוואן הוא נחגג במשנה עוז. היום המסיים את חגיגות השנה החדשה הוא היום בו מפריחים הסינים את משאלותיהם במנורות נייר אורז המועפות אל השמיים במפגן ייחודי ומרהיב. וזה בדיוק היום בו נהיה במקום הנכון לחוות את שפעת אירועי היום.
אבל מעל הכל, טאיוואן היא ארץ של אנשים חייכניים ונדיבים, טובי לב ומארחים למופת. טאיוואן היא המקום המאפשר יותר כמעט מכל יעד אחר בדרום מזרח אסיה לממש את האידיאל של "שביל הדרקון" לפריצת המחיצות שבין התייר והתושבים המקומיים, בחגיגה של מפגשים אותנטיים, מפתיעים ומרגשים. בסדרה של מפגשים שאורגנו במיוחד על ידי יונתן גלובמן, מנכ"ל "שביל הדרקון" נוכל לבקר בבית ספר יסודי, בו נוכל לשמוע על מערכת החינוך מפיו של מנהל בית הספר עצמו. נתארח בבתי מקומיים לארוחות ערב, נשב לערבי שירה משותפת עם האנשים החייכניים, המקסימים והנדיבים ביותר בחלק זה של העולם.
בואו איתנו לטיול מיוחד במינו בטאיוואן, טיול המגיע למקומות הרחוקים ממרכזי התיירות. טיול המשלב את המיטב של כל מה שיש לארץ זו להציע.

ספרו לי עוד