חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נמיביה בוצוואנה וזימבבואה – אוגוסט 2024

17 ימים אל מרחבי נמיביה, מושבה גרמנית לשעבר, פסיפס של עמים ותרבויות צבעוניות, דלתת האוקבאנגו, שמורות הקסם של בוצוואנה ומפלי ויקטוריה

משך הטיול: 16 יום

תאריכי יציאה לטיולים הקרובים׃

 

ערך מוסף׃

  • סיור ג'יפים ייחודי במפרץ סנדוויץ' – בין דיונות החול והאוקיינוס
  • מספר הפלגות ספארי ושייט מרהיבים במהלך הטיול
  • כל סוגי הדיונות – הפוגשות באוקיינוס, האדומות, והסלעיות של מדבר הקלאהארי
  • לינה בלוד'גים ברמת תיירות טובה מאד

תאריך יציאה

תאריך חזרה

שם המדריך

מחיר

הערות

הקדמה

נצא אל מרחבים ריקים ופראיים הנמצאים הרחק מן ההמון הסוער. ממרחבי האין קץ של נמיביה הפראית דרך הדלתא הירוקה והשופעת של האוקבאנגו ולביקור בלתי נשכח במפלים הגדולים והמרשימים באפריקה מפלי ויקטוריה.
נתחיל את מסענו בנמיביה – ארץ מדבר ענקית ויפהפייה, ואחת הארצות דלילות האוכלוסין ביותר בעולם. דיונות ענק בגווני כתום, הרי גרניט סגולים, אינספור יענים בשדות העשב הצהוב, דובי ים החיים בחופי המדבר ופילי מדבר פראיים. נבקר בשמורת הטבע אטושה – ביתם של שפע חיות הבר: עדרי אנטילופות, זברות, פילים וטורפים. נמיביה היא תערובת אנושית של שחור ולבן, של תרבות אירופאית קלאסית עם תרבויות שבטיות שורשיות, של ערים מודרניות ומרחבי אין סוף בתוליים ופראיים, מהאחרונים שנותרו בתבל. נחצה סוונות ירוקות עם עדרי ראמים ואיילות, ונחזה בשקיעות אפריקאיות אדומות מטרפות. נמיביה ארץ של ניגודים מרתקים, אפריקה במיטבה ויותר מזה.
מחלקה הצפוני של נמיביה נעבור אל רצועת קפריווי אל שטחי הביצות והנהרות הזורמים מרמות אנגולה וזמביה: האוקבאנגו, הקוונדו והצ'ובה שבבוצוואנה, נשוט בין צמחי המים והפרחים, ונתחבר לקצב של הטבע. האוקבאנגו, מהגדולים בנהרות אפריקה, מנסה לשווא לחצות את מדבר קלהרי ולהגיע אל הים, ובניסיונו העקר נספג אל חולות המדבר ויוצר דלתא מרהיבה של איים ולגונות, בתוך סבך אין סופי של תעלות וצמחי מים. נטייל בין סבך הצמחים, נצפה בנשרים ובקורמורנים ובעוד אינספור עופות בשמים הכחולים ונביט בהיפופוטמים המשתכשכים במים ובפילים הצועדים אל השקיעה המרהיבה. חוויה מרגשת שאין שנייה לה באפריקה. מסע של פעם בחיים באחד מהריכוזים הגדולים בעולם של בעלי חיים.
נסיים את הקסם ביומיים בלתי נשכחים במפלי ויקטוריה המרשימים שעל גבול זמביה וזימבבואה.
הטיול יתבצע באוטובוס תיירות ממוזג ונוח, והלינה תהיה בלודג'ים נוחים.

שלכם,

צוות שביל הדרקון

 

ספרו לי עוד