חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וייטנאם וקמבודיה בחגים – 2025

הטיול המושלם לתקופת החגים. המסלול הכולל את כל אתרי החובה של וייטנאם וקמבודיה, כמו גם כל ההפתעות המיוחדות והידועות של "שביל הדרקון".

משך הטיול: 15 יום

מחיר: החל מ׃

תאריכי יציאה לטיולים הקרובים׃ 

 

ערך מוסף׃

  • סיור טוסטוסים מיוחד בסייגון באזורים לא מתויירים
  • מופעי טראנס ייחודיים במקדשים נעלמים ובטקסים ייחודיים לנוסעי שביל הדרקון
  • סיורי שוק עם פיינליסטית מסטאר שף הוייטנאמית
  • סיור באזורים הנידחים והלא ידועים של דלתת המקונג
  • שווקים נסתרים, מסע ב"מנהרת הזמן" אל וייטנאם האותנטית הלא מתויירת

תאריך יציאה

תאריך חזרה

שם המדריך

מחיר

הערות

המחיר לקבוצה של 20 איש ומעלה

המחיר לאדם בחדר זוגי בקבוצה של 20 נוסעים ומעלה

הקדמה

יש טיולים לווייטנאם וקמבודיה, ויש טיולים עם שביל הדרקון. שבע שנים בילה יונתן גלובמן, מנכ"ל שביל הדרקון, בניסיון לרקוח את הטיול האולטימטיבי – טיול המכיל את כל אחרי החובה בטיול, אבל כזה המבקיע את חומות התיירות הרגילה, ומספק לכם הנוסעים את החוויות האותנטיות ביותר, כאלו שלא נמצאו ולא יימצאו לעולם על מפות התיירות. טיול מפנק ומרופד, אבל כזה שלא חושש ללכת למקומות נידחים כדי להגיע למפגש האותנטי ביותר.
בשימוש ברשת קשרים אישיים יביא אתכם הטיול למקומות שרגלו של תייר מערבי לא דורכת בהם – פסטיבלים מקומיים אליהם לא מגיעים תיירים, טקסי טראנס במקדשים מקומיים, דרך סיור טוסטוסים בסמטאות סייגון ואירוח ביתי, סיורי שוק עם זוכת מאסטר שף בוויטנאם ואירוח ביתי בכפר לא ידוע בקמבודיה ושיט אותנטי נטול תיירים בדלתא של המקונג בסירה פרטית שלנו – כל אלו הם רק חלק קטן משפעת החוויות המיוחדות שנכונו למשתתפי הטיול שלנו.
כדי לשמור על רמת האותנטיות, אנחנו בוחרים לצאת למספר מצומצם של טיולים בשנה. מספר המקומות מוגבל, והמקדים זוכה.
והמחיר? רחוק ממה שניתן היה לצפות מטיול כל כך מושקע, בפנסיון מלא, הכולל את כל הפעילויות המיוחדות ואת כל האירועים הייחודיים והבלעדיים.

ספרו לי עוד